رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش‌آموزان جامانده‌ از دریافت کتاب که پیش از این نامنویسی نکرده‌اند به ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل خود اطلاع دهند زیرا هیچ دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید در این استان نباید بدون کتاب بماند.

محمدحسین رمضانی روز دوشنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا مبنی بر چرایی توزیع نشدن کتاب در برخی مدارس گیلان اظهار کرد: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استان اوایل شهریور ماه از تهران دریافت و بین ادارات ۳۴ گانه آموزش و پرورش استان توزیع شده‌است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مدارس باید برای دریافت کتاب به انبار ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های مختلف گیلان مراجعه می‌کردند اضافه کرد: اگر مدیر مدرسه‌ای در این موضوع کوتاهی کرده باشد، توبیخ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده مشکلی بابت کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استان وجود ندارد و اگر موردی بوده به دلیل کوتاهی مدیر مدرسه است که بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: سال تحصیلی جدید از روز گذشته همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه با ۱۹ هزار کلاس درس با حضور ۳۷۷ هزار دانش‌آموز در این استان آغاز شده‌است.

بیشتر بخوانید:

۳۷۷ هزار دانش‌آموز گیلان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند