تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شهداب گفت: مهدوی ۵ سالی است که در شهداب حضور دارد؛ اما در مربیگری هنوز در ابتدای راه است و در فصل آینده رحمان محمدی‌راد هدایت شهداب را بر عهده خواهد داشت.

امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص نایب قهرمانی تیم والیبال این باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: امسال قصد داشتیم تیمی جوان را برای حضور در لیگ مهیا کنیم و در این خصوص با رحمان محمدی‌راد صحبت کردیم. هدفگذاری هم که برای شهداب داشتیم حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ بود اما زمانی که موضوع میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا پیش آمد و فدراسیون از ما خواست میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده بگیریم تلاش کردیم تیمی ببندیم که بتواند فینالیست این رقابت‌ها شود. این هدفگذاری هم با توجه به اینکه قرار بود نماینده ژاپن هم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، بود.

وی افزود: برای حضور در این رقابت‌ها مرتضی شریفی و علیرضا مصلح‌آبادی را به عنوان بازیکنان کمکی به خدمت گرفتیم. همچنین پس از مذاکره طولانی با امیر غفور با او قرارداد یکساله امضا کردیم. غفور پیشنهاد بالایی از یک تیم دیگر داشت اما با نصف آن مبلغ به شهداب پیوست.

مدیرعامل باشگاه شهداب درباره اینکه تیمش در فینال جام باشگاه‌های آسیا عملکرد دور از انتظاری مقابل فولاد سیرجان داشت، عنوان کرد: بازیکنان شهداب در این بازی به لحاظ روحی و روانی آماده نبودند و نتوانستند حتی ۲۰ درصد خودشان باشند؛ اما خوشبختانه سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان که رویداد بزرگ و مهمی است کسب شد. هدف ما این است که در جام باشگاه‌های جهان از همه ظرفیت استفاده کنیم.

شرافت در مورد اینکه به نظر می‌رسد شهداب در فصل گذشته تیم آماده‌تری نسبت به جام باشگاه‌های آسیا بود، گفت: یک بازی را نباید ملاک قرار داد. ما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در هیچ کدام از فاکتورها خوب نبودیم؛ اما این تورنمنت ملاک سنجش نخواهد بود. محمدی‌راد جزو مربیان خوب است و با فکر و برنامه او را جذب کردیم.

وی درباره میزبانی شایسته از جام باشگاه‌های آسیا توضیح داد: برای میزبانی از این رقابت‌ها حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه کردیم. البته در مقطعی کارها خوب پیش نمی‌رفت اما با ورود استاندار یزد، مشکلات رفع شد.

مدیرعامل باشگاه شهداب با انتقاد از رفتار تعدادی از تماشاگرنماها در بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: جو سالن تا قبل از بازی فینال جو بسیار خوبی بود. حضور بانوان در سالن مسابقات هم یکی دیگر از اتفاقات مثبت این رقابت‌ها بود؛ اما متاسفانه یکسری تماشاگرنما رفتارهایی انجام دادند که قابل توجیه نبود. هر چند تماشاگران فهیم شهداب خیلی زود متوجه شدند که نباید با این تماشاگرنماها همراهی کنند و در زمان اهدای مدال‌، شهداب را تشویق کردند.

شرافت درباره تصویری که از وی در بازی فینال منتشر شد و به نظر می‌رسید در حال گریه است، اظهار داشت: من گریه نمی‌کردم و زمانی که در یکی از صحنه‌ها امتیاز حساسی را از دست دادیم در حال افسوس خوردن بودم و این صحنه را عکاس شکار کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود مهدی مهدوی آلترناتیوی برای هداب شهداب است، خاطرنشان کرد: این مسئله واقعیت ندارد. مهدوی ۵ سالی است که در شهداب حضور دارد؛ اما در مربیگری هنوز در ابتدای راه است و در فصل آینده محمدی راد هدایت شهداب را بر عهده خواهد داشت.