کرمانشاه- ایرنا- بزرگترین آی‌سی‌یو (مگا ICU) کرمانشاه در بیمارستان فارابی و ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی در مجموع با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال و با حضور استاندار، رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، بخش مگا ICU بیمارستان فارابی ۸۵۰ مترمربع مساحت و ۲۲ تخت ICU دارد. در این بخش از جدیدترین تجهیزات پزشکی استفاده شده و اتاق رادیولوژیی پرتابل در آن قرار داده شده است.

« صادق کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعتبار هزینه شده برای احداث این آی‌سی‌یو را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: تخت‌های این بخش مجهز به دوربین مدار بسته است و تصاویر در ۲ ایستگاه پرستاری رصد می‌شود، همچنین سیستم‌ PACS (سیستم بایگانی و ارتباطات تصویر) جهت ارتقای کیفیت خدمات در این بخش وجود دارد.

عملیات اجرایی ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی کرمانشاه هم از سال ۱۳۹۹ آغاز شده و با هزینه ۱۵۰میلیارد ریال با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره برداری رسید.

این ساختمان در ۲ طبقه با ۲۲ اتاق و ۵۵۰ متر زیربنا با تجهیزات کامل احداث شده است. ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی کرمانشاه در اختیار اساتید، کارشناسان آموزشی و تحصیلات تکمیلی قرار می گیرد.