خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: رشادت‌ها و ایستادگی جوانان جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی معادلات جهانی را برهم زده است.

به گزارش ایرنا، حمید کمانکش عصر دوشنبه در گردهمایی «بانوان نقش آفرین دفاع مقدس» که با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سالن اجتماعات کوثر خمین برگزار شد، افزود: در مناسبات منطقه‌ای و بین المللی جبهه مقاومت الگوی خود را از دفاع مقدس گرفته است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت در غزه تمام قد در مقابل تمام ناجوانمردی هایی ایستادگی می کنند که در دوران دفاع مقدس در مقابل ملت ایران ایستادند.

فرماندار خمین گفت: تمام کسانی‌که اهل اندیشه ورزی هستند می دانند ایستادگی و مقاومت در غزه ریشه در ایران به ویژه دوران دفاع مقدس دارد.

کمانکش با اشاره به اینکه در غزه هر روز چندین شهید به تعداد شهدا اضافه می‌شود، افزود: دنیا شاهد روزی خواهد بود که تمام این خون‌ها نتیجه دهد و پیروزی نهایی رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ، فرماندار و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان «محمدرضا سرلک» که در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۲ و سید «علی موسوی» که در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۶۵جزیره مجنون به شهادت رسیدند دیدار کردند.

خمین به‌عنوان زادگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی یک‌هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است.