تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تاکید کرد که بلیت فروشی دربی پایتخت برعهده باشگاه استقلال به عنوان میزبان بازی است.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، در شرایطی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، عصر چهارشنبه هفته جاری در اراک به مصاف هم می‌روند که بلیط‌فروشی این مسابقه با توجه به ظرفیت محدود ورزشگاه امام خمینی اراک، تبدیل به یک چالش شده است.

در این رابطه، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، عنوان کرد: همکاری لازم برای انجام این مسابقه در شهر اراک در حال انجام است و باشگاه استقلال برای میزبانی مکاتبات لازم را داشته و دربی در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه بلیت فروشی دربی پایتخت در اراک، گفت: باشگاه آلومینیوم اراک دخل و تصرفی در بلیت فروشی ندارد و این کار برعهده باشگاه استقلال به‌عنوان تیم میزبان است.

رجائیان تصریح کرد: باشگاه آلومینیوم اراک فقط در قالب تفاهم‌نامه، ورزشگاه امام خمینی(ره) را به باشگاه استقلال اجاره داده و برگزاری این بازی یا بلیت فروشی برعهده ما نیست.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تاکید کرد: باشگاه استقلال اطلاعیه لازم برای نحوه خرید را به‌صورت الکترونیکی اعلام می‌کند و از افرادی که بلیت خریداری نکرده‌اند، درخواست داریم به ورزشگاه نروند.