تهران- ایرنا- همزمان با تداوم حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی، رسانه های صهیونیستی از شلیک ۱۶۵ فروند موشک از لبنان به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح امروز تاکنون حدود ۱۶۵ موشک از لبنان به نقاطی در فلسطین اشغالی شلیک شد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که همزمان با حملات موشکی از لبنان، یک هواپیما که قصد فرود در فرودگاه بن گوریون را داشت، به ناچار مدتی را به پرواز ادامه داد تا بتواند فرود بیاید.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ۸۰ موشک از لبنان به جولان اشغالی، الجلیل علیا و سفلی در چند ساعت گذشته خبر داد.

برخی منابع صهیونیستی نیز از وقوع آتش‌سوزی در نتیجه اصابت موشک به چند شهرک از جمله شهرک «ارئیل» در نزدیکی سلفیت و مناطق اطراف کرانه باختری خبر دادند.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شد که هواپیماهای جنگی آن حدود ۸۰۰ هدف از اهداف حزب‌الله را مورد حمله قرار دادند.

برخی منابع نیز از تخریب لانچرهای گنبد آهنین اسرائیل و یا قفل شدن آن در برابر موشک های پرتعداد حزب الله خبر می دهند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور ۲۷۵ لبنانی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات همچنین یک هزار و ۲۴ زخمی نیز بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

برچسب‌ها