تهران- ایرنا- همزمان با تشدید درگیری‌ها در مرز شمالی فلسطین اشغالی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بسته شدن حریم هوایی اراضی اشغالی تا پایان ماه جاری میلادی خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حریم هوایی اراضی اشغالی از الخضیره تا شمال، تا پایان ماه سپتامبر جاری بسته شد.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که برخی شرکت‌های هواپیمایی خارجی از جمله شرکت لوفتهانزا همه پروازهای خود را به مقصد فلسطین اشغالی تا ۱۴ اکتبر آینده لغو کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گسترش دامنه حملات موشکی حزب‌الله خبر داده و گفتند که برخی مناطق برای اولین بار شاهد اصابت موشک هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

در همین ارتباط وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور ۲۷۵ لبنانی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات همچنین یک هزار و ۲۴ زخمی نیز بر جای گذاشته است.

برچسب‌ها