پاکدشت- ایرنا- رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری های شهرستان پاکدشت و شریف آباد از اعزام تیم های عملیاتی در مهار خط آتش در شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر دادند.

به گزارش ایرنا، حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر دوشنبه گزارشی مبنی بر حریق و انفجار یک کارگاه در شهرک صنعتی فجر شهرستان گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد و انفجارهای پیاپی از سوی شهرک صنعتی فجر شنیده شد و آتش‌سوزی گسترده به نظر می‌رسد به طوری که دود ناشی از حریقی بزرگ از داخل شهر بر فراز شهرک صنعتی فجر دیده می‌شود.

نریمان تاجیک رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان پاکدشت عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آتش سوزی کارخانه روغن در شهرک صنعتی فجر گرمسار منجر به اعزام هشت نیروی آتش نشانی و سه خودروی سنگین برای امداد رسانی از شهرستان شد.

سید حامد تقوی رییس آتش نشانی شریف آباد پاکدشت نیز عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دوم مهرماه ساعت ۱۶ عصر طی تماس تلفنی فرماندار شهرستان پاکدشت و شهردار شریف آباد مبنی بر حریق کارخانه روغن آریان اطلس در شهرک صنعتی گرمسار نیاز به نیروهای کمکی اعلام شد که سریعاً تعداد ۱۰ نیروی عملیاتی و ۲ خودرو سنگین تامین آب و یک خودروی پیشرو به فرماندهی مسئول آتش نشانی شریف آباد به محل حریق اعزام شد.

به گزارش ایرنا، انفجار و آتش‌سوزی امروز در کارخانه میعانات نفتی حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه رخ داد.

شهرستان پاکدشت با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است.