رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مقابل بعثت کرمانشاه بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم اما به پیروزی نرسیدیم.

به گزارش ایرنا، حمید درخشان دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای داماش و بعثت کرمانشاه در رشت اظهار کرد: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتند که تلاش‌شان جای قدردانی دارد.

وی افزود: تیم مقابل را خیلی تحت فشار گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه هیچ یک تبدیل به گل نشد تا در نهایت یک بازی را که مستحق پیروزی بودیم با تساوی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: به طور حتم شرایط اینگونه نخواهد ماند و با تمرینات و تلاش بیشتر تیم هماهنگ‌تر می شود و باید بیشتر کار کنیم تا موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کرده و از فرصتها بهتر سود ببریم.

سرمربی داماش گیلان بیان کرد: بازیکنان هنوز استرس دارند و تمام هدفسان راضی نگه داشتن طرفداران و تماشاگران است به همین دلیل با استرس زیاد بازی کردند و نتوانستند دقت کافی در زدن ضربات آخر داشته باشند.

درخشان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر متاسفانه چمن ورزشگاه شهید عضدی نیز به هیچ وجه مناسب نبود و با وجود اینکه تیم ما روی زمین خوب بازی می کند اما کیفیت زمین این اجازه را به ما نداد.

باوجود طلب ۲۰ میلیارد ریالی از داماش شکایت نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه نیز در نشست خبری پس از دیدار با داماش گفت: برنده واقعی بازی امروز طرفداران داماش بودند که همانند گذشته برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند.

علی نظرمحمدی افزود: طرفداران داماش نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند و ای کاش برخی‌ها که به این طرفداران وعده می دادند به وعده های خود عمل می کردند زیرا تماشاگران داماش مستحق آن نیستند که نگران بقای تیم خود در لیگ دسته یک باشند.

وی بیان کرد: به هر حال دیدار تیم‌های داماش و بعثت بازی خوبی بود اما زمین نامناسب روی کیفیت این دیدار تاثیر منفی گذاشته بود و به همین دلیل تیم حریف مجبور شد به بازی مستقیم روی بیاورد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۰ نفره شدیم اما در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم و یک امتیاز کسب کردیم که از این نظر از نتیجه راضی هستم و امید است بتوانیم در ادامه لیگ نیز نتایج مناسبی کسب کنیم.

نظرمحمدی به جدایی خود از داماش اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایان فصل گذشته پیشنهادات خوبی داشتم اما به خاطر داماش پیشنهادها را رد کردم که در نهایت نیز متاسفانه مسئولان باشگاه به وعده های خود عمل نکردند و به همین دلیل مجبور به جدایی از تیم شدم.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه اظهار کرد: ۲۰ میلیارد ریال از تیم داماش طلب دارم اما به خاطر طرفداران و همچنین به خاطر اینکه به عنوان بازیکن و مربی در این تیم حضور داشتم از داماش شکایت نمی کنم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال داماش و بعثت کرمانشاه عصر دوشنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.