کرمان - ایرنا - مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به محدودیت های مالی این شرکت، گفت: پروژه های عمرانی و بهسازی فرودگاه های استان کرمان در اولویت این شرکت قرار دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، محمدرضا زحمتکشان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه بهسازی باند فرودگاه شهدای بم در خصوص دیگر عملیات عمرانی فرودگاه های استان کرمان افزود: پروژه بهسازی فرودگاه شهدای سیرجان در حال اتمام و بهره برداری است.

وی تصریح کرد: پروژه احداث دیوار حفاظتی فرودگاه شهدای جیرفت نیز با سرعت مناسب در حال انجام است.

علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های استان کرمان نیز در ادامه از اهتمام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بم و نیز تعامل و حمایت فرماندار و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم به منظور پشتیبانی تجهیزات، ادوات و ملزومات مورد نیاز پروژه بهسازی باند فرودگاه شهدای بم خبر داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بم نیز بر تسریع در روند پروژه و نیز پیش بینی برای تطویل باند در آینده تاکید و افزود: نیاز است تا پیش بینی لازم برای تطویل باند در آینده و نیز عملیات فعلی با سرعت بیشتری انجام شود.

همچنین در کنار انجام پروژه بهسازی باند فرودگاه، عملیات بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای بم با اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و منطقه اقتصادی ارگ جدید در حال انجام است.