تهران- ایرنا- یک مقام سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم با از بین بردن حزب الله بسیار فاصله دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه ۱۴ صهیونیستی، یعقوب عمیدرور، رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که (رژیم) اسرائیل حتی نزدیک به آغاز ویرانی توانایی های حزب الله نیست و تل آویو نسبت به شکست و یا از بین بردن امکانات حزب الله بسیار دور است.

وی تاکید کرد: حزب الله بعد از اینکه ده ها هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد جنگ را آغاز کرد و این گروه حدود ۱۰۰ هزار موشک در اختیار دارد. حتی اگر ۳۰ هزار موشک حزب الله را سرنگون کردیم بازهم ۷۰ هزار موشک دارد و این تعداد ۷ برابر موشک های حماس است بنابریان (رژیم) اسرائیل از شکست حزب الله بسیار دور است.

در این راستا، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که علیرغم عملیات ارتش اسرائیل، حزب الله لبنان توانایی آن را دارد که تل آویو را هدف قرار دهد و حریم هوایی فلسطین اشغالی، نیروگاه ها و پایگاه های پدافند هوایی را فلج کند.

منابع صهیونیستی می گویند: اهداف به پایان خواهند رسید و جنگ فرسایشی آغاز خواهد شد، ما این مساله را از قبل می دانستیم.

اخیرا نیز امیر بوخبوط خبرنگار و تحلیلگر نظامی صهیونیست اذعان کرد که حزب الله دارای موشک‌های بالستیک، نقطه زن و موشک‌های زمین به هوا است.

بوخبوط تصریح کرد که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره زرادخانه تسلیحاتی که در ۴۸ ساعت گذشته مورد حمله قرار گرفت، صحبت کرد اما در بیانیه خود به آن اشاره‌ای نکرد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعتراف کرد: روزهایی پر چالش و بحرانی در پیش رو خواهیم داشت.

وی اذعان کرد:امروز ۲۰۰ موشک از لبنان به اسرائیل شلیک شد

سخنگوی ارتش(رژیم) اسرائیل در عین حال مدعی شد: حدود یک هزار و ۳۰۰ موضع متعلق به حزب الله در سراسر لبنان را هدف قرار دادیم.

هاگاری افزود: در هفته گذشته حزب الله صدها موشک روانه اسرائیل کرده است.

حزب الله لبنان صبح امروز نیز با موشک های فادی ۱ و ۲ پایگاه ها و فرودگاه های مهم و حساس رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.