تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریای ارتش در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا گفت: امروز ایران اسلامی اقتدار عظیمی در سطح بین‌المللی دارد و این به برکت خون شهدا است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا که به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در مسجد جامع غدیر خم تهران برگزار شد، اظهار داشت: با درایت و توانمندی در همه حوزه‌ها جوانان ما خوش درخشیدند و با وجود آن که شهدای بزرگی به انقلاب اسلامی تقدیم کردیم، این را بدانید این درخت بزرگ ایران اسلامی مقتدر مانده است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که نتیجه تلاش‌ها اینگونه رقم خورده که پرچم ولایت در عرصه‌های بین المللی افراشته شده است، افزود: در دوران دفاع مقدس کوچکترین امکاناتی نداشتیم و برخی افرادی تولیدات خودمان را کم ارزش جلوه می‌دادند، اما ایرانی ها در اوج توطئه‌های دشمن پیچیده‌ترین تولیدات مانند ناوشکن را در سخت ترین شرایط تولید کردند و نمایش دادند؛ نمایشی که برای قدرت و اقتدار همه مردم ما بود.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند ما را ضعیف نشان دهد و بدانید در صحنه بین‌ الملل اینگونه نیست. در ماموریت‌های خودمان با اقتدار بودیم. بدانید در ماموریت‌هاخود سربازان ما زمانی که به برزیل رسیدند ابتدا به اقامه نماز پرداختند.

فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه ما گفتیم که می‌خواهیم به کانال پاناما برویم، آمریکایی‌ها ما را تحریم کردند. ما از سخت‌ترین نقاط عبور کردیم که کیفیت اقدامات ما را ببینید، خاطرنشان کرد: همه تجهیزات ما ایرانی بود و این اقتدار ایران اسلامی است. سفر بزرگ ما خروجی‌های مهمی داشت، در سال ۱۴۰۲ یکی از مقامات غربی از ما درخواست ملاقات داشت، گفتند خلیج عدن ناامن شده و ما به نمایندگی از شما مسئول امنیت اقیانوس هند هستیم و به او گفتیم تنها یمنی‌ها می‌دانند در غزه چه می‌گذرد و آن ها جا خوردند.

دریادار ایرانی گفت: امروز اقتدار عظیمی در سطح بین المللی داریم و این به برکت خون شهدا است. به نمایندگی از شما تمام تلاشمان نشان دادن اقتدار ایران است و هم اکنون ناو گروه ما در دریای سرخ در حال اسکورت کشتی‌های تجاری خودمان است.

در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا که به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در مسجد جامع غدیر خم در تهران برگزار شد. آیت الله سید جلال مجد هاشمی امام جماعت مسجد جامع غدیر، سردار سرلشکر دکتر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی معاون وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، سردار اکبر ضرغامی معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشتند.