تهران- ایرنا- درپی تاکید اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر تبدیل کردن جنوب لبنان به جهنمی برای نظامیان صهیونیست در صورت حمله زمینی آنها، یک مقام پیشین صهیونیست گفت که حمله زمینی رژیم اسرائیل به لبنان بزرگ ترین آرزوی دبیرکل حزب الله است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه های صهیونیستی به نقل از سخنگوی پیشین ارتش این رژیم با انتقاد از ارزیابی های نهادهای سیاسی و نظامی این رژیم درباره نبرد با حزب الله لبنان اعلام کردند: «سخت در اشتباه هستیم اگر بر این باور باشیم که (سید حسن) نصرالله پرچم سفید را بالا خواهد برد.

وی تاکید کرد: این مساله به هیچ وجه از ویژگی های (سید حسن) نصرالله نیست و حمله زمینی بزرگ ترین آرزوی او است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به تازگی در آخرین سخنرانی خود گفت: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیست ها تاکید می کنیم که جبهه لبنان تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، دست از عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین برنخواهد داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره لفاظی های رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی و ایجاد کمربند امنیتی در مرز جنوب لبنان گفت: ما امیدواریم که آنها برای چنین کاری تلاش کنند. هرگونه ورود به خاک لبنان را فرصتی تاریخی می دانیم که تاثیرات بزرگی بر نبرد خواهد داشت. چنین حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی به یک دام و جهنم برای رژیم صهیونیستی و نظامیانش در جنوب لبنان تبدیل خواهد شد.

وی گفت: معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه را در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاده است، یک شکست تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها درباره خسارت های خود در شمال فلسطین اشغالی سخن می گویند و گفتند که با مشکلات نظامی روبرو هستند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیست ها تاکید می کنم که هرگز نخواهید توانست که صهیونیست های آواره را به شمال فلسطین اشغالی بازگردانید. هرکار می خواهید بکنید، نخواهید توانست.

وی تاکید کرد: از یکسال پیش می گوییم که تنها راه بازگشت آنها توقف جنگ علیه نوار غزه و تجاوزگری علیه کرانه باختری است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به علت عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان تاوان سختی خواهد داد.

وی خطاب به صهیونیست ها گفت: شما تاوان سختی خواهید داد و قصاص عادلانه ای خواهید شد. این تاوان را از جایی که فکر می کنید و نمی کنید، خواهید پرداخت.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه هدف دشمن از انفجارهای اخیر، ضربه زدن به ساختار و فرماندهی حزب‌الله و ایجاد ضعف و سردرمی در آن بود، گفت: این هدف حتی یک لحظه هم محقق نشد، آنچه اتفاق افتاد صدمه‌ای به سیستم فرماندهی و کنترل و حتی آمادگی و حضور ما در جبهه‌ها وارد نکرد بلکه قدرت و حضور ما را افزایش خواهد داد و من تأکید می‌کنم که ساختار مقاومت به لطف خداوند و جانفشانی مجروحان و مجاهدان و خون شهدا متزلزل نشد.