کرمانشاه - ایرنا - تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عصر روز گذشته در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران میهمان داماش گیلان بود که در این دیدار توانست به یک امتیاز شیرین دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۹ مسابقه در شهرهای مختلف کشور در حالی آغاز شد که در یکی از مهمترین این دیدارها تیم بعثت کرمانشاه مقابل میزبان خود داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

در این دیدار حساس از یک سو داماش گیلان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در این فصل و در یک دیدار خانگی بود و از سوی دیگر بعثت نیز به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خود را در این فصل بود.

در این بازی که آبستن حوادثی هم بود، تلاش‌ بازیکنان برای به ثمررساندن گل نتیجه‌ای در بر نداشت و هر ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی تیم بعثت کرمانشاه از دقیقه ۷۵ با اخراج محمدجواد جلالی مدافع خود ۱۰ نفره به بازی ادامه داد ضمن آنکه مربی دروازه‌بان‌های این تیم هم در اواخر مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

پس از پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم بعثت با کسب این تساوی چهار امتیازی شد و موقتاً در رده ششم جدول قرار گرفت و تیم داماش هم با ۲ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.

بعثت کرمانشاه در هفته چهارم لیگ آزادگان روز شنبه هفته آینده هفتم مهرماه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.