ایلام - ایرنا - یک‌هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم بضاعت روستاهای شهرستان چوار در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، امام جمعه چوار و جمعی از مسئولان استانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: به‌منظور خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌بضاعت با اولویت روستاهای شهرستان چوار برای تهیه اقلام تحصیلی، یک‌هزار بسته کیف و نوشت‌افزار در قالب پویشی خیرانه بین دانش آموزان این منطقه توزیع شد.

"داوود جعفری‌فر" افزود: همچنین ۸۰ بسته کمک معیشتی نیز در این ایام در بین خانوارهای کم بضاعت روستاهای سطح شهرستان چوار توزیع می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد: پتروشیمی ایلام همواره در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در حد توان خود به مجموعه استان در بخش‌های مختلف کمک کرده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اقدام به عمل آمده، این اقلام بخشی از نیاز آموزشی دانش آموزان را رفع و همچنین زمینه‌ای برای شناساندن صنعت پتروشیمی در بین دانش آموزان این سرزمین باشد.

امام جمعه شهرستان چوار هم در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امنیت امروز ایران اسلامی در سایه مقاومت دوران دفاع مقدس حاصل شده و به همراه آن استقلال و اقتدار نیز برای کشورمان به ارمغان آمده است.

حجت الاسلام " سید شهاب االدین میهن‌پرست" افزود: افتخار آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مایه مباهات برای تمام ملت ایران و پشتوانه بزرگی برای امنیت ملی است که باید این ایام گرامی داشته شود.

وی با قدردانی از این اقدام نیکوکارانه پتروشیمی ایلام در خصوص اهدای بسته‌های معیشتی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت شهرستان چوار، خاطرنشان کرد: این اقدامات خیرانه توسط پتروشیمی ایلام در بخش های مختلف تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، با احداث پالایشگاه گاز ایلام به منظور پالایش گاز میادین گازی تنگ بیجار و کمان کوه واقع در استان ایلام، طرح مجتمع پتروشیمی ایلام برای استفاده از محصولات اتان، C۳+ ، C۵ این پالایشگاه، پس از مطالعات اقتصادی در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال ۱۳۸۱ تصویب شد.