یاسوج- ایرنا- سرپرست بیمارستان امام خمینی دهدشت از اهدای چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی توسط موسسه خیریه انصار الغدیر تهران به این بیمارستان خبر داد.

فضل الله راست روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: پنج دستگاه سرنگ پمپ و یک دستگاه ویدیو لارنگوسکوپ بهمراه پنج تیغه بزرگسال و اطفال توسط خیرین موسسه خیریه انصار الغدیر تهران به بیمارستان دهدشت اهدا شد.

وی افزود: این کمک‌های خیرخواهانه نمونه شایسته‌ای برای الگوبرداری مردم است که هم مورد رضایت خداوند متعال و هم به تامین سلامت جامعه کمک می‌کند.

سرپرست بیمارستان امام خمینی دهدشت از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه موسسه خیریه انصار الغدیر تهران در تهیه و تامین تجهیزات پزشکی، بیمارستان دهدشت قدردانی کرد.

وی همچنین از رایزنی تیم مدیریتی و مسئول واحد مددکار اجتماعی بیمارستان بابت پیگیری این تجهیزات که توسط موسسه خیریه انصار الغدیر تهران تامین شده، تشکر کرد.

بیمارستان امام خمینی ره دهدشت با عمر بالای بیش از ۴۰ سال تنها بیمارستان شهرستان کهگیلویه است و این بیمارستان به عنوان تنها مرکز درمانی سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده را پوشش می‌دهد.

تخت های مصوب بیمارستان امام خمینی دهدشت ۱۶۰ تخت است که با توجه به تعداد مراجعه کنندگان و افزایش جمعیت هم اکنون ۲۲۰تخت در این بیمارستان خدمات لازم را ارائه می دهند.

این بیمارستان دارای بیش از ۴۱۵ نیروی درمانی شامل کارشناسان هوشبری، اتاق عمل، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش های پاراکلنیکی(سی تی اسکن و ام آر آی) و ماما است.
بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد.

دهدشت مرکز شهرستان ۱۲۳هزار نفری کهگیلویه دارای بیش از ۶۵هزار نفر جمعیت است.