خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: چهار عامل تیراندازی در خرم آباد دستگیر و چهار قبضه سلاح جنگی از آنها ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی یک فقره تیراندازی در سطح شهر خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضائی چهار عامل تیراندازی را شناسایی و طی عملیات های ضربتی آنان را دستگیر و چهار قبضه سلاح جنگی در مخیگاهشان کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی به دنبال پاسخگویی به مطالبات به حق مردم برای ایجاد امنیت پایدار هستند و در این راستا هیچ مماشاتی با عاملان ناامنی و تیراندازی نخواهند داشت.

توقیف سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف سه دستگاه خودرو و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پلدختر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو کامیون و سواری مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی از خودروهای توقیفی موفق به کشف چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه تلویزیون، ۲۰۰ کیلوگرم فندق و هفت هزار ۳۶۸ قلم مواد خوراکی قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

وی اظهار داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و خودروهای توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند.