بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی سربیشه از کشف ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمودرضا صالحی روز سه‌شنبه اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه با کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در حاشیه جاده محور ماهیرود بلافاصله رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و تحقیقات میدانی، محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده، مقدار ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سربیشه بیان کرد: ماموران در این رابطه ۱۳ نفر متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی قاینات نیز از کشف پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار دستگاه خودرو توقیف شده است.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی قاینات افزود: مأموران در این خصوص چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.