تهران بزرگ - ایرنا - معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت: پویش «سایه‌تان مستدام» در هفته ملی سالمند با هدف توجه به سالمندان و موضوعات مربوط به سالمندی و تکریم و احترام سالمندان در جامعه در تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین ادب روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه باید در حوزه سالمندی به جایگاه سالمندان در جامعه و تکریم و احترام آنها پرداخت، اظهار کرد: در هفته ملی سالمند در کنار پویش «سایه‌تان مستدام» طرح «به‌وقت قدردانی» با هدف شناسایی و رفع نیازهای سالمندان و بازدید از سالمندان در شهر تهران اجرا می‌شود.

به گفته وی، این طرح با مشارکت مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حمایت کانون جهان‌دیدگان اجرایی خواهد شد که اهداف این طرح شامل ارائه خدمات و تسهیلاتی اعم از شناسایی نیازهای سالمندان، ارائه خدمات سلامت‌محور، و تکریم سالمندان و همچنین هماهنگی مدیریت شهری به‌ منظور رفع نیازهای شهروندان ارشد در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: در اجرای این طرح، سازمان‌ها و مراکز دولتی و مردمی نظیر مرکز بهداشت یا پایگاه بهداشت محله، سازمان بهزیستی استان تهران، دبیرخانه راهبردی مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین گروه‌های مردمی از جمله خیرین، ائمه جماعات، هیئت امنا و مساجد شهر تهران حمایت و همراهی خواهند داشت.