اسلام‌آباد- ایرنا- رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان، سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات جنگی رژیم صهیونیستی از غزه تا بیروت را سرزنش کرد و گفت: تجاوزات [رژیم] اسرائیل به لبنان با پشتیبانی کامل آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد که بیانگر نقش منافقانه آنان است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، حافظ نعیم الرحمان با انتشار پیامی در واکنش به تحولات جاری در خاورمیانه و شهادت صدها نفر در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، اظهار داشت: پس از شکست خفت‌بار صهیونیست‌ها از حماس در غزه، این رژیم به طور جنون‌آمیزی در پی گسترش جنگ در منطقه با حمایت قوی آمریکا و بریتانیا است.

وی خطاب به جامعه جهانی گفت: آیا تجاوزات [رژیم] اسرائیل به لبنان و جان باختن صدها نفر، جنایت جنگی به شمار نمی رود و اگر این حملات سندی بر تهاجم [رژیم] اسرائیل نیست پس چه چیزی می تواند باشد.

رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان افزود: دورویی آمریکا، انگلیس و [رژیم] اسرائیل در بحث کرامت انسانی و حقوق بشر تمسخرآمیز و بیانگر رویکرد منافقانه آنان است و آنان برای دیگران از احترام به حقوق بشر سخن می گویند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از ۲ روز پیش بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

در پاسخ، مقاومت اسلامی لبنان نیز شهرک ها، شهرها، مواضع و تاسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با صدها فروند موشک از جمله موشک های دوربرد فادی ۱ و ۲ هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرده است که به حملات به سرزمین های اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.