اصفهان-ایرنا- فصل سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران از اواسط مهرماه آغاز می‌شود و سه تیم اصفهانی گیتی پسند، سپاهان و سپاهان نوین بر اساس اعلام برنامه فدراسیون در اصفهان، کازرون، بافق و گچساران به دیدار حریفان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فدراسیون هندبال ایران بعد از ظهر سه شنبه برنامه چهار هفته ابتدایی سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس، رقابت ها از روز ۱۵ مهر با دیدار ۲ تیم صنعت مس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون افتتاح می‌شود.

امسال سه تیم گیتی پسند، سپاهان و سپاهان نوین اصفهان در رقابت های لیگ برتر حضور دارند که در هفته نخست ۲ دیدار فولاد مبارکه سپاهان با آلومینیوم اراک و گیتی پسند اصفهان با نفت و گاز گچساران در اصفهان برگزار خواهد شد و سپاهان نوین در بافق میزبان سنگ آهن بافق خواهد بود.

تیم هندبال گیتی پسند که فصل گذشته با جوانان پرانگیزه مقام سوم لیگ‌برتر را به‌دست آورد و بالاتر از سپاهان تیم همشهری خود قرار گرفت دوباره با یک‌تیم جوان که میانگین‌سنی‌اش ۲۳ است در هفته دوم رقابت‌های فصل جدید روز دوشنبه بیست‌وسوم مهرماه از ساعت ۱۶:۰۰ میهمان زغال‌سنگ طبس خواهد بود و در همین روز فولاد مبارکه سپاهان در گچساران به مصاف تیم هندبال نفت و گاز این شهر می رود و سپاهان نوین نیز به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

گیتی‌پسندی‌ها در هفته‌های سوم و چهارم روزهای دوشنبه سی‌ام مهر و هفتم آبان از ساعت ۱۶:۰۰ به‌ترتیب میزبان نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون و سپس میهمان صنعت‌مس کرمان هستند و سپاهانی ها در همین روزها میزبان زغال سنگ طبس و شهید شاملی کازرون خواهند بود، ضمن آنکه سپاهان نوین یکشنبه ۲۹ مهر میزبان نفت و گاز گچساران و هفتم آبان میهمان زغال سنگ طبس است.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از ۱۵ مهر آغاز خواهد شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند و این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.