تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه برخی‌ دوست دارند استقلال و پرسپولیس با هم دشمن باشند، گفت: رفاقت باید حرف اول را بزند و امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کرد برنده از دربی خارج شود.

به گزارش عصر سه‌شنبه‌ ایرنا، علی پروین در آستانه شهرآورد پایتخت که قرار است در اراک برگزار شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم و مردم هم از این بازی لذت ببرند. متاسفانه این دو تیم را با هم دشمن کرده‌اند اما امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کرد، برنده از زمین خارج شود.

وی ادامه داد: نتیجه بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. مهم این است که مردم از یک بازی خوب لذت ببرند. در گذشته همه با هم رفیق بودیم و الان هم باید همین شرایط باشد. هر دو تیم در یک هتل اسکان دارند و باید این رفاقت وجود داشته باشد.

پیشکسوت سرخ‌پوشان با انتقاد از برگزاری این بازی خارج از تهران، اضافه کرد: پایتخت به این بزرگی یک زمین فوتبال نداشت که بازی در اراک برگزار شود؟! این خیلی حرف است و باید مسئولان مربوطه در این خصوص پاسخگو باشند.

تیم فوتبال استقلال فردا- چهارم مهر- از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس است. میزبانی این بازی به‌دلیل عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی تهران به اراک واگذار شد.