اصفهان - ایرنا - آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید روز سه‌شنبه با صدور پیامی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را در لبنان محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، در پیام این مرجع تقلید آمده است: فجایع ددمنشانه و حملات وحشیانۀ رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی در لبنان مظلوم در روزهای اخیر، که به شهادت صدها تن از غیرنظامیان بی‌گناه بخصوص زنان و کودکان و تخریب وسیع مناطق مسکونی انجامیده است، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.
آیت الله مظاهری در پیام خود افزود: جنایت وحشیانۀ رژیم جنگ افروز و اشغالگر صهیونیستی در نسل‌کشی بزرگ در غزۀ مظلوم که اینک رقم شهدای آن فراتر از چهل‌و یک هزار نفر رفته، هنوز به پایان نرسیده است و همچنان ادامه دارد.

وی در این پیام یادآور شد: این رژیم متجاوز و خونخوار، اکنون میدان جدیدی را در ددمنشی و نسل‌کشی در لبنان گشوده و همۀ این جنایت‌های بی‌رحمانه در برابر چشمان مجامع بین‌المللی رخ می دهد که بظاهر وظیفۀ خود را دفاع از انسان و انسانیت می‌دانند اما در واقع حامیان تروریسم و کشتار دولتی هستند.
ادامه پیام این مرجع تقلید حاکیست: از خداوند جبار و منتقم با تضرع مسألت می‌کنیم که شرّ فراگیر این رژیم ددمنش را از جامعۀ بشری کوتاه فرماید و وجدان‌های خفته را بیدار کند و انسانیت را از چنگال مستکبران نجات بخشد و مردم مظلوم لبنان را پیروز کند و شهیدان عزیزشان را با سالار شهیدان محشور و مصدومان بی‌شمار این حوادث را بهبود و شفای عاجل، عنایت فرماید.
به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از صبح دیروز (دوشنبه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که همچنان ادامه دارد بطوریکه بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت لبنان، تعداد شهدا به ۴۹۲ نفر و مجروحان به حدود یکهزار و ۶۴۵ نفر افزایش یافته است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان ۳۵ نفر از این شهدا کودک و ۵۸ نفر از آنها زن هستند.