اسلام‌آباد - ایرنا - پاکستان با محکوم کردن تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه لبنان که به قتل عام صدها غیرنظامی منجر شده است، از جامعه جهانی خواست تا جلوی اقدامات جنایتکارانه و ماجراجویی‌های خطرناک صهیونیست‌ها در لبنان و منطقه را بگیرد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، تجاوز نظامی اخیر اسرائیل علیه جمهوری لبنان نقض فاحش منشور سازمان ملل و همه قوانین بین المللی است و باعث تشدید تنش خطرناکی شده که صلح و امنیت را در منطقه از قبل ناآرام به خطر انداخته است.

دولت اسلام‌آباد بار دیگر بر حمایت کامل خود از حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت لبنان اعلام و بر همبستگی با مردم لبنان و حق آنها برای زندگی در صلح و امنیت تاکید می‌کند.

وزارت امور خارجه پاکستان از جامعه بین‌المللی خواست تا گام‌های فوری برای جلوگیری اسرائیل از ماجراجویی نگران‌کننده‌اش در منطقه و اقدامات تجاوزکارانه و نسل‌کشی‌اش برداشته و این رژیم را پاسخگو کند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دو روز پیش بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده است که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

در پاسخ، مقاومت اسلامی لبنان نیز شهرک ها، شهرها و مواضع و تاسیسات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با صدها فروند موشک از جمله موشک های دوربرد فادی ۱ و ۲ هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرده است که به حملات به فلسطین اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.