یاسوج - ایرنا - استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حاشیه ها نتیجه ای جز عقب ماندگی ندارد گفت: اجازه ندهید استان وارد حاشیه های بی سرانجام شود.

به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی عصر سه شنبه در این مراسم به شعار وفاق ملی دولت چهاردهم اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و همدلی است.

وی بیان کرد: برای ساختن بهتر از گذشته کهگیلویه و بویراحمد همدلی نمایندگان مردم در خانه ملت، نخبگان، احزاب،چهره های سیاسی و شهروندان استان ضرورت دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: اجرای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی اولویت نخست مدیریت استان است.

رحمانی تاکید کرد: هر چند در گذشته کارهای خوبی برای توسعه زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اما باید برای تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم استان همه امکانات به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد:دستگاه های اجرایی تنها به اعتبارات استانی اکتفا نکنند و برای پیشبرد برنامه توسعه کهگیلویه و بویراحمد از منابع مالی بخش خصوصی و بودجه های ملی بهره گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به کارگیری نیروی انسانی باید براساس شایسته سالاری و به دور از تفکرات حزبی یا قومی باشد.

به گزارش ایرنا رحمانی امروز در مراسمی با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی و از خدمات استاندار سابق علی احمد زاده تجلیل شد.