قم - ایرنا - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن حمایت از ملت لبنان و جبهه مقاومت تاکید کرده است که «حزب الله،» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است و امروز به جای مدعیان بی‌عمل در میدان مبارزه با اسرائیل، قاطعانه در این عرصه حضور دارد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن سه شنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حملات خونبار و خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار وحشیانه مردم در مناطق مسکونی و مراکز درمانی نشان از استیصال و ضعف این جرثومه فساد دارد.

بیانیه حاکی است: اسرائیل زبون که در مقابل اقتدار و قدرت حزب الله، آسیب‌های جدی و غیر قابل جبرانی دیده است، اکنون دیوانه وار به بمباران مناطق غیر نظامی روی آورده و بر سیاهه جنایات خود می‌افزاید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عرض تسلیت به ملت مقاوم لبنان و حزب الله قهرمان، برای شهدای این حملات ددمنشانه رحمت و مغفرت و برای مردم مبارز و مجاهد لبنان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت از خداوند متعال صبر، امداد و نصرت الهی مسالت دارد.

بیانیه می افزاید: «حزب الله،» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است و امروز به جای مدعیان بی‌عمل در میدان مبارزه با اسرائیل، قاطعانه در این عرصه حضور دارد. آمریکا، و دیگر دولت‌های غربی و سازمان‌های فشل و بی‌خاصیت حقوق بشری در یک جبهه مشترک با اسرائیل حضور دارند و امروز در تمام جنایات این دولت شیطانی سهیم هستند.

بیانیه ادامه یافته است: سکوت برخی دولت‌های اسلامی و رفتار خائنانه برخی از آنان در سازشکاری با این رژیم خبیث، خشم مقدس امت اسلامی را بر خواهد انگیخت و بی‌ شک اسرائیل و حامیانش در منجلاب فساد و جنایتکاریشان غرق خواهند شد.

بیانیه حاکی است: امت اسلامی برخلاف حکامشان همراه و یاور مردم مظلوم فلسطین و لبنان هستند و در این حوادث نیز همچون دیگر میادین به حمایت از لبنان برمی‌خیزند.

در این بیانیه اضافه شده است: إن‌شاءالله خدای متعال به امت اسلامی و آنان که جان برکف به دنبال تعالی «کلمه الله» هستند، نصرت خواهد داد. و این سنت الهی قطعی است و دنیای اسلام، به لطف الهی، نابودی غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی را به چشم مشاهده خواهد کرد «وَ لَیَنصُرَنَّ اللَهُ مَن یَنصُرُه».