بوشهر_ایرنا_ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: همه ایرانیان در دفاع مقدس نقش موثر داشتند، اما بوشهری‌ها به لحاظ همجواری با دریا نقشی بی‌بدیل و مثال زدنی در مقابله با جنایت‌های رژیم بعث عراق و پیروزی رزمندگان ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریادار دوم حیدر هنریان‌مجرد سه‌شنبه‌شب در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: گرچه صدام گوشه چشمی به خاک ایران اسلامی داشت، اما هدف اصلی تهاجم وی مقابله با انقلاب اسلامی به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور، دینی، عقیدتی و مذهبی بود.

وی افزود: از دستاوردهای دفاع مقدس از حیث اقتصادی تحکیم پایه‌های اقتصاد مقاومتی است.

هنریان مجرد ادامه داد: ایران اسلامی با توانمندی‌های خود اکنون در اکثر بحث‌های دفاعی در رتبه‌های برتر دنیا قرار دارد و در اوج اقتدار است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: توانمندی دریانوردی در اقیانوس‌ها برای نیروی دریایی سپاه یک آرزو بود که این مهم اکنون به‌خوبی و در نهایت اقتدار محقق شده است.

وی یادآور شد: بخشی از افتخارات مربوط به سبقه استان بوشهر است که عنوان پایتخت مقاومت برازنده مردم دریادل و شجاع این خطه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این آئین گفت: ادامه باصلابت راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

بیشتر بخوانید

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در بوشهر گشایش یافت

فیلم | اجرای۲۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

ابوالحسن عالی افزود: جامعه در شرایط کنونی نیاز مبرم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و این روحیه از الزامات اصلی برای رسیدن به قله پیشرفت و تعالی است.

وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با برخورداری از کارکنانی با روحیه و تفکر بسیجی همواره تلاش می‌کند تا خدمت‌گذاری شایسته برای هم‌استانی‌ها باشد.