کرج - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی کرج از پلمب هفت واحد متختلف عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

دکتر " فردین حسین زاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارشناسان دامپزشکی طی بازدیدهای دوره ای خود از مراکز عرضه فرآورده خام دامی یک واحد شرکت تولیدی فرآورده های گوشتی و ۶ واحد عرضه غیرمجاز قطعه بندی را شناسایی و با دستور قضایی پلمب کردند.

وی ضمن هشدار به متخلفان بهداشتی که به‌ خاطر سوءاستفاده و سودجویی بیشتر سلامت مردم را با استفاده از مواد پروتئینی غیرمجاز، بی‌کیفیت و غیربهداشتی تهدید می‌کنند، گفت: مردم به عنوان بازرسان واقعی در کنار کارشناسان دامپزشکی بر عملکرد واحدهای عرضه نظارت می کنند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از طریق ارتباط با شماره ۱۵۱۲ خواستار رسیدگی و برخورد قانونی با این قبیل افراد می باشند.

رییس اداره دامپزشکی کرج در بخش دیگری ازسخنان خود به فراخوانی با عنوان با کیفیت تری و بی کیفیت ترین رستوران ها ، واحد های عرضه غذا و واحدهای پذیرایی اشاره کرد و از شهروندان خواست نظرات خود را به سامانه ۱۰۰۰۴۰۵۰۹۹ ارسال کنند و به قید قرعه به سه نفر جوایز اهدا می شود.

وی بیان کرد: این فراخوان با هدف بهبود و ارتقای کیفیت و نظارت های بهداشتی در مراکز عرضه غذا و رستوران های این شهرستان انجام شده است.