ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران از هلاکت سارق مسلح در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان عباس‌آباد خبر داد و گفت: سارق مسلح که شب گذشته در مرزن‌آباد یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند پس از شناسایی مخفیگاهش در عباس‌آباد به هلاکت رسید و سه همدست او نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز –چهارشنبه- با اشاره درگیری مسلحانه چهار سارق متواری با ماموران انتظامی در مرزن‌آباد اظهار کرد: روز گذشته در پی وقوع درگیری سارقان مسلح با ماموران انتظامی شهرستان چالوس در محور کندوان و متواری شدن سارقان پس از به شهادت رساندن یکی از ماموران، بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات فنی و پایش‌های انجام شده، مخفیگاه سارقان مسلح توسط عوامل تخصصی پلیس در یکی از مناطق مسکونی شهرستان عباس‌آباد شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با هماهنگی قضائی و عملیات ضربتی پلیس در این عملیات یک نفر از سارقان مسلح به هلاکت رسید که از او ۲ قبضه سلاح جنگی کلت و کلاشینکف کشف شد. سه همدست او هم که دارای سابقه سرقت و شرارت هستند در این عملیات دستگیر شدند.

سردار مفخمی با بیان این‌که کارکنان انتظامی در راه حفظ امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌اند، تصریح کرد: در درگیری شامگاه سوم مهر با سارقان مسلح استوار یکم پوریا عبادی به علت شدت جراحات در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدای ایران اسلامی پیوست که شهادت این همکار گرامی را به خانواده معظم شهید و همه کارکنان انتظامی استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم.