بجنورد- ایرنا- جمعی از حوزویان خراسان‌شمالی امروز (چهارشنبه) با تجمع در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در این اجتماع حوزویان خراسان‌شمالی با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل و فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، حمایت خود را از مبارزه مردم فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماع باشکوه همچنین با سر دادن شعارهایی جنایت های وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم فلسطین و لبنان را به شدت محکوم کرده و از آزادگان جهان خواستند نسبت به این جنایت‌ها واکنش نشان دهند.

حوزویان بر ضرورت حمایت امت اسلام از آرمان های فلسطین و جبهه مقاومت تاکید کردند.

به گزارش ایرنا ، ارتش رژیم صهیونیستی از ۲ مهرماه حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد به طوری که بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت لبنان، تعداد شهدا به ۴۹۲ نفر و مجروحان به حدود ۱۶۴۵ نفر افزایش یافته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان ۳۵ نفر از این شهدا کودک و ۵۸ نفر از آنها زن هستند.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح دیروز عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.