اهواز - ایرنا - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: همواره بر سر عهد و پیمان خود با ملت‌های آزاده و مظلوم هستیم و هرگز دست از نصرت و یاری مردم فلسطین و لبنان بر نمیداریم.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بار دیگر انزجار خود از جنایات وحشیانه اسراییل و همبستگی با مردم لبنان و فلسطین را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: دفاع از مردم مظلوم فلسطین نه فقط وظیفه مسلمانان جهان بلکه یک وظیفه مهم انسانی است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: ما با مردم فلسطین و لبنان پیوند تنگاتنگی داشته و در زمانی مناسب، این موضوع را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان بیان کرد: ما از حسن نصرالله که وجود ایشان برای جهان اسلام مایه خیر و برکت است تمجید می کنیم و امیدوارم با سرپرستی این مجاهد بزرگ و عنایت مقام معظم رهبری، لبنان و فلسطین به پیروزی قطعی برسند.

آیت الله جزایری گفت: مردم بی دفاع فلسطین سال‌ها با ظلم و ستم رژیم اشغالگر در خاک خود با سختی زندگی می‌کنند و این اتفاق وظیفه ما را برای حمایت از آنها سنگین‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: دشمن با بی رحمی و جنایت می‌خواهد کاری کند که جریان مقاومت وادار به عقب‌نشینی شود اما این جریان مقتدرتر از روز نخست در خط نابودی اسراییل است.