همدان - ایرنا- استاندار همدان با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: قدرت بازدارندگی نظامی کشور، حاصل تجربیات آن دوران است.

به گزارش ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در پنجمین آئین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در همدان اظهار کرد: امام عظیم‌الشان(ره) ما، در قرنی که ظلم دنیا را فرا گرفته، مشعل روشنایی در ظلمت‌ها را برای حمایت از مظلومان و مستضعفان روشن کرد.

وی ادامه داد: شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس مردانه و جانانه از همه هستی خود گذشتند تا ارزش‌های اسلام، قرآن و میهن عزیزمان پابرجا بماند و نام ایران و ایرانی برای همیشه تاریخ جاودان شود.

استاندار همدان تاکید کرد: امروز فرصتی برای ادای احترام به مقام والای شهیدان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان عزیز دوران دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: باید همواره پیمان خود با شهداء، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را تجدید کنیم و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دشمن صهیونیستی مردم مظلوم غزه و لبنان را به شهادت می‌رساند و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد و سعی دارد بین صفوف جبهه مقاومت خلل ایجاد کند.

وی اضافه کرد: همچنان که در طول سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان ترفندهای زیادی به کار بردند و فتنه‌هایی به پا کردند، امروز هم با فتنه‌هایی مواجه هستیم و باید با اتحاد و انسجام مراقب باشیم که دشمن صفوف متحد ما را دچار فروپاشی نکند.