تهران – ایرنا – یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم برای همه احتمالات از جمله عملیات زمینی در لبنان، آماده می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی، «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به زبان عربی، در این باره گفت که ارتش این رژیم درصدد انجام حملات گسترده‌تری به مواضع حزب الله در مقایسه با حملات ساعات پیش است.

ادرعی افزود: هدف از حملات اسرائیل به لبنان، تغییر وضعیت امنیتی در مرزهاست تا شرایط آن، کاملا با آنچه قبل از اکتبر گذشته بود متفاوت شود.

پیش تر «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ما در حال برنامه‌ریزی برای یک مانور زمینی و ورود به خاک دشمن هستیم.

این در حالی است که اخیرا روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گزارش داده بود که حمله زمینی رژیم اسرائیل به خاک لبنان پیامدهای منفی برای ارتش این رژیم به همراه خواهد داشت.

پیش از این هم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که حزب الله تا این لحظه از موشک های نقطه زن و دوربرد خود استفاده نکرده و سخن گفتن درباره نابودی قدرت نظامی آن توهم و دروغی است که برخی سیاستمداران احزاب و راست گرایان این رژیم آن را اختراع کردند.

این رادیو تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هیچ اظهارنظری در این رابطه نداشته است.

«رون بن یشای» روزنامه نگار صهیونیست نیز بتازگی گفت: در آغاز جنگ و یا نبرد باید اعتراف کنیم که حزب الله در دو جبهه (رژیم) اسرائیل را تهدید می کند.

وی افزود: اول در جبهه داخلی است که زیرساخت ها و تاسیسات نظامی را شامل می شود و می تواند با موشک های دوربرد و دارای کلاهک های سنگین و نقطه زن آن ها را هدف قرار دهد و دیگری در جبهه مرزهاست که می تواند به واسطه نیروهای «رضوان» و موشک ها و پهپادها، آن را تهدید کند.

این روزنامه‌نگار صهیونیست ادامه داد که حزب الله طی چند ماه گذشته توانست یک نوار امنیتی سوخته را در داخل شمال سرزمین های اشغالی ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی هدف از حملات اخیر خود به جنوب لبنان را بازگرداندن هزاران شهرک نشین صهیونیست به شهرکهایشان در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است.

حزب الله لبنان هم اعلام کرده که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.