آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری هفت نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه و کشف سلاح های به کار رفته در نزاع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ نجم الدین سهرابی چهارشنبه گفت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی و جرح ۶ نفر از شهروندان در یکی از محلات خرمشهر، بلافاصله چند اکیپ از مامورین کلانتری ۱۲ ، یگان امداد و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با حضور در محل درگیری پنج نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر و ۲ نفر که اقدام به فرار کردند را نیز شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری و یک قبضه کلت جنگی به کار رفته در نزاع به همراه تعدادی فشنگ مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه با بیان اعتراف متهمان به بزه انتسابی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سهرابی در پایان با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: برخورد پلیس با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند، سخت و قاطع است.