خمین - ایرنا - راوی انقلاب و دفاع مقدس، امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون شهدا دانست و گفت: شهدا صاحب و میدان دار اصلی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار «حسین کاجی» شامگاه چهارشنبه در همایش رزمندگان خمین در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) خمین افزود: در هر کار فرهنگی و تربیتی نقش شهدا تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: سخن گفتن از شهدای بی بدیل خمین به معنای ۲ هزار و ۸۸ روز اشک و گریه، هزار شب حمله به دشمن و ۲۰۰ شبانه روز در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردن است.

سردار کاجی اضافه کرد: در تمام عملیات ها رزمندگان خمین حماسه آفرینی کردند.

وی گفت: امروز در تمام عرصه‌های انقلاب نگاه ویژه شهدا مشهود است و به واسطه کرامت آن‌ها دشمنان هیچ گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

راوی انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: الگوبرداری از شهدا و به تصویر کشیدن سبک زندگی آنها برای جوانان و نوجوانان امری ضروری است

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به نقش اثرگذار رزمندگان خمین در جنگ تحمیلی گفت: خمین با تقدیم بیش یک هزار شهید در عرصه دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای دارد و در بسیاری از عملیات‌ها رزمندگان خمین حضور داشتند.

سردار کاجی با اشاره به درستی محاسبات آمریکا در دنیای مادی گفت: اما برخلاف پیش بینی آنها انقلاب هر روز مقتدرتر می شود چراکه نگاه امام زمان و شهدا این انقلاب را تاکنون حفظ کرده است.

وی افزود: ما از شهدا خیلی کم سخن گفتیم در حالیکه شهدا همواره ناظر ما هستند.

راوی انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد: برخلاف اتفاقاتی که در غزه و لبنان رخ می دهد براساس وعده الهی به طور یقین پیروزی از آن مردم غزه است.

سردار کاجی در این همایش از برکات شهدا خاطراتی بیان کرد.