بروجرد - ایرنا - جانباز جنگ تحمیلی و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس گفت: آینده و چشم انداز انقلاب اسلامی ایران درخشان و روشن است.

محمدمهدی بابا عباسی روز شنبه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اختلاف طبقاتی زیادی در سطح جامعه وجود دارد و بسیاری از مردم از نظر معیشتی و اقتصادی در سختی و تنگنا هستند ولی با وجود این همه مشکلات تا آخرین نفس پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده اند.

وی افزود: اگر مجریان قانون و مسوولان جمهوری اسلامی براساس راه و روش امامان انقلاب اسلامی حرکت کند به نتایج خوب و مطلوبی خواهیم رسید.

وی گفت: اگر ما بخواهیم جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی خودش برسد بدون شک باید یک خودسازی از مسوولان ایجاد شود تا پشتوانه مردمی این انقلاب تضعیف نشود.

جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به رشد و توان علمی جوانان و نوجوانان کشور بیان کرد: ایران اسلامی اکنون از نظر رشد پهبادی و موشکی که قدرتی غیرقابل انکار در جهان محسوب شده و از جایگاه مطلوبی برخوردار است که دستاورد همین جوانان بوده و اگر زمینه برای رشد جوانان فراهم شود یقینا به جایگاه‌های بالاتری خواهیم رسید.

باباعباسی با تاکید بر تبیین ارزش های هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس باید در آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

وی ادامه داد: روایت‌ها و رویدادهای واقعی از شهدا و جنگ تحمیلی برای نسل امروز و آینده بازگو شود، ملت ایران همیشه و در هم حال پشتوانه انقلاب و دین اسلام بوده و هستند ولی برخی رفتارهای مسوولان موجب شده برخی از مردم گلایه مند شوند که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

پیشکسوت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه معرکه گردان جنگ‌ها و نا آرامی های منطقه اسراییل، آمریکا و همپیمانان غربی آنها هستند، یادآور شد: اگر این کشورها از اسراییل حمایت و پشتیبانی نمی‌ کردند جبهه مقاومت و حزب الله لبنان برای نابودی آنها کافی بود.

باباعباسی تاکید کرد: حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی از طریق جاسوسان به آنها بسیار کمک کرده و می کنند اکنون نیز دشمن گستاخ تر شده و دست به کودک کشی زده و مجامع بین المللی هم سکوت اختیار کرده اند که باید خود مسلمانان و کشورهای اسلامی برای از این بردن این رژیم کودک کش متحد شوند.

این پیشکسوت دفاع مقدس یادآور شد: هشت سال تمام ایران اسلامی با عراق جنگید یک سانتی متر از خاکش را نداد در حالی که تنها به گفته کارشناسان حدود سه درصد از مردم در جبهه بودند در حالی که عراق بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد مردمش سرباز بودند اما ایران مردم و جوانانی با اراده داشت که با تقدیم جانشان به انقلاب و اسلام و امام (ره) توانستند جلوی زیاده خواهی های رژیم بعثی و همپیمانانش را بگیرند.

وی ادامه داد: همان جنگ را که به ما تحمیل کردند دوباره می خواهند در منطقه لبنان به وجود آورند عینا همان حرکات و سناریوهای از پیش تعیین شده آمریکا است، مثل خلع سلاح و حمله به لیبی، خلع سلاح عراق و سپس حمله، خلع سلاح موشکی سوریه توسط ناتو و حمله به سوریه، اگر ما دستمان در خصوص دفاع خالی شود ضربه خواهیم خورد که این مهم باید مورد توجه مسوولان باشد و رزمندگان اسلام و پیشکسوتان تا جایی که بتوانند جانشان را هم تقدیم انقلاب می کنند.

جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران برخی کشورهای دیگر هم انقلاب کردند اما نتوانستند آن را تداوم بدهند چون پشتوانه مردمی نداشتند، انقلاب اسلامی ایران از سرمایه پشتوانه مردم برخوردار است که متاسفانه دشمن با برنامه های نفوذی می خواهد بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند تا از همان طریق بتواند ضربه بزند، اینها مسائل مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر کشورهای عربی و منطقه قوی و محکم ایستاده بودند بدون شک اکنون نه غزه در این وضع نبود و رژیم کودک کش غاصب نم جرات حمله به لبنان را نداشت متاسفانه اکنون بیشتر خرید کشورهای عربی از طریق مصر و اسرائیل است یعنی بازار کشورهای عربی پر از کالاها و به خصوص محصولات کشاورزی از طریق مصر از رژیم صهیونیستی به آنجا می رود و غرب به جای آن نفت می برد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس افزود: رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل تلاش می‌کند که دامنه جنگ گسترش یابد، برای اینکه نتانیاهو در قدرت بماند با غرب هماهنگ است و لبنان، عراق و سوریه و ایران، نیروهای جبهه مقاومت و همپیمانان واقعی ایران اکنون به این نتیجه رسیده اند که قضیه فلسطین باید حل شود و امیدواریم که توسط سید مقاومت به زودی به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

جانباز جنگ تحمیلی با تاکید بر ضرورت توجه به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: ای کاش مسوولان به یاد پیشکسوتان و نیروهایی که جوانی خود را دادند و الان هر کدام پیرمرد شده اند و با صدمات و جراحات جنگ سر می کنند رسیدگی بیشتری می کردند مانند بعضی از کشورهای که به کهنه سربازان خود تا آخرین لحظه رسیدگی می کنند ای کاش در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی صورت گیرد تا به مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس و فرزندان آنها رسیدگی شود.