تهران-ایرنا- تیم والیبال سایپا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ مغلوب نماینده قزاقستان شد تا در ادامه رقابت‌ها برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان برود.

به گزارش ایرنا، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ امروز (پنج‌شنبه پنجم مهر) با چهار دیدار به میزبانی شهر ناخن راچسیما در تایلند پیگیری می‌شود.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ ایران که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است، در گروه B مسابقات مرحله مقدماتی با پذیرش سه شکست برابر با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) در رتبه چهارم قرار گرفت.

سایپایی‌ها در نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی در حالی به مصاف کوآنیش وی سی (قزاقستان) رفتند که ای تیم در مرحله مقدماتی با سه برد متوالی و کسب ۸ امتیاز صدرنشین گروه نخست رقابت‌ها شده بود.

شاگردان نیلوفر حجتی در این مسابقه سه بر یک مغلوب حریف شدند. نارنجی‌پوشان در ست نخست ۲۶ بر ۲۴ حریف قدرتمند خود را شکست دادند، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا در ادامه مسابقات برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان بروند.

منبع: فدراسیون والیبال