کرج - ایرنا - فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه دفاع مقدس تنها بخشی از تاریخ نیست بلکه خود به عنوان یک سرمایه معنوی تاریخ ساز است، گفت: دفاع مقدس، ایران اسلامی را به یکی از قدرت ها در دنیا تبدیل کرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار" علیرضا حیدرنیا" روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۱۱۸ شهید کارمند بسیج ادارات استان البرز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا ، اظهار کرد: امروز در تمام معادلات دنیا هیچ کشوری نمی تواند از کنار نام ایران عزیز به سادگی عبور کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما آموخت که باید در برابر قدرت ها قدرتمند شویم و بایستیم ، افزود : ملتی که قدرتمند نباشد دشمنان از هیچ جنایتی علیه او دریغ نمی کنند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه دفاع مقدس ایمان و خودباوری را به ما آموخت ، اضافه کرد : این جنگ به ما آموخت که اگر به توان خود تکیه کنیم هیچ بن بستی در برابر ما وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با الگوی دفاع مقدس قابل رفع است ، افزود : مدیران و مسوولان با الگو گیری از فرهنگ جهادی حاکم بر دفاع مقدس باید بکوشند بن بست ها را مرتفع سازند.

وی با بیان اینکه همه ما به شهدا مدیون هستیم و باید با رفع مشکلات مردم نسبت به آنها ادای دین کنیم ، خاطرنشان کرد: جایگاه ها برای مسوولان امانتی است که باید در برابر آن پاسخگو باشند و بکوشند با رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنها شرمنده شهدا نباشند.