تهران بزرگ - ایرنا - بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از ساعت ۱۰ صبح جمعه ۶ مهر ماه میزبان دورهمی خانواده بزرگ ناشنوایان و کم‌شنوایان پایتخت تحت عنوان «دستان توانا» است.

به گزارش ایرنا، دورهمی خانواده بزرگ ناشنوایان و کم‌شنوایان با عنوان «دستان توانا» با همکاری بوستان «بهشت مادران»، شهرداری منطقه ۲ و سه، شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد افراد دارای معلولیت شنوایی، کمپین حال خوب ساختنی است، کانون ناشنوایان ایران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار می‌شود.

این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی افراد دارای معلولیت شنوایی برپا می‌شود علیرضا نجف‌پور رییس انجمن خانواده ناشنوایان، محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی، حمید صاحب مدیر کل سلامت، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ و زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران سخنرانی خواهند کرد ضمن آنکه در این دورهمی، مراسم عقد یک زوج ناشنوا نیز برگزار خواهد شد.

اجرای سرود آوای نگاه ناشنوایان، اجرای تئاتر، استنداپ کمدی و شعبده بازی از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراسم در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای حضور در این دورهمی خانوادگی می‌توانند به آدرس بزرگراه حقانی (جنوب به شمال) بعد از بزرگراه شهید سلیمانی، خیابان کاویان غربی مراجعه کنند.

اکران رایگان «قلب رقه» و «آسمان غرب» در سینما پارک میدان مشاهیر

سینما پارک میدان مشاهیر، واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روز جمعه ۲ فیلم سینمایی «قلب رقه» و «آسمان غرب» را به صورت رایگان ساعت ۱۹ و ۲۱ در سینما پارک میدان مشاهیر اکران خواهد کرد.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به تهیه‌کنندگی سعید پروینی روایت تازه‌ای از سینمای ایران درباره گروه‌های تروریستی در کشور سوریه است و خیرالله تقیانی‌پور آن را کارگردانی کرده و نگارش فیلمنامه‌اش را بر عهده داشته همچنین شهرام حقیقت دوست، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی و محمدرضا شریفی‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین در بخش صدابرداری شده است.

همچنین فیلم سینمایی «آسمان غرب» نیز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد ۶ سیمرغ بلورین شد که در ۳ رشته موفق به دریافت آن شد ضمن آنکه عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی را نیز از آن خود کرد.

داستان آسمان غرب به روزهای آغازین جنگ و نقش‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی می‌پردازد، میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، روح‌الله زمانی و نسیم ادبی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی است.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای این فیلم روز جمعه در ساعات ۱۹ و ۲۱ به آدرس بلوار نلسون ماندلا، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.