سمنان - ایرنا - وزیر دادگستری از انبار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و انبار سازمان تجمیع و فروش اموال تملیکی سمنان روز پنجشنبه بازدید کرد و دستورهای لازم را برای ساماندهی مسایل مورد نیاز ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین رحیمی در قالب سفر یکروزه حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه و مسوولان دستگاه قضا، در نخستین برنامه خود از سازمان تجمیع و فروش اموال تملیکی این استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از بخش‌های مختلف انبار این سازمان و همچنین بخش اداری دیدن کرد و با کارکنان سازمان تجمیع و فروش اموال تملیکی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو داشت.

وی در این بازدید دستورهای لازم را برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان صادر کرد.

وزیر دادگستری از پارکینگ خودروهای توقیفی استان سمنان بازدید کرد و با اشاره به وضعیت مناسب پارکینگ خودروهای توقیفی ناشی از قاچاق مواد مخدر، بر لزوم تسریع در مزایده خودروهای توقیفی و تعیین تکلیف آن تاکید کرد.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نیز در این بازدید، تعداد خودروهای توقیفی در این پارکینگ را بیش از ۲۰۰ خودرو اعلام کرد.

جعفر معینیان افزود: توسعه بخش مسقف پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نیازمند جذب اعتبارات لازم است.