تهران- ایرنا- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر علیه لبنان، شهرک «یونین» را بمباران کردند که منجر به شهادت ۲۳ کارگر سوری شد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، ۲۳ کارگر سوری و از جمله چند کودک در بمباران شهرک «یونین» واقع در البقاع شمالی با حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به شهادت رسیدند.

المیادین همچنین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته در ۶۰ نوبت شهرک‌های لبنانی در البقاع را بمباران کردند.

شبکه المنار نیز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی در چندین محله در بعلبک و شهرک‌های النبی شیت علی النهری و جلالا خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز همچنین جبشیت، حاروف، زفتا، البازوریه، کفرتبنیت، دیر انطار، برج الشمالی، زبقین، العباسیه ، المجادل و طیردبا و شهر الخیام را بمباران کردند.

پیشتر رسانه‌های لبنانی از شهادت دستکم ۸ نفر در حملات امروز به نقاط مختلف این کشور خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (۲ مهرماه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.