تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

کرج - ایرنا - ‏فرمانده انتظامی نظرآباد گفت: ٢ نفر بر اثر گاز گرفتگی در هنگام حفر چاه غیر مجاز در این شهرستان جان خود ‏را از دست دادند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ"فرج اله اسداللهی" روز پنجشنبه اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی ۲ جوان در یکی از روستاهای شهرستان بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند ۲ جوان اقدام به حفر غیرمجاز از خط اصلی نفت و گاز کرده اند که بر اثر استنشاق گاز حاصل از لوله اصلی هر ٢ نفر جان خود را از دست داده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با توصیه به شهروندان و خودداری از انجام اینچنین اقداماتی گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارید.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سه سارق ‏اماکن خصوصی با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی سلیمانی " در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه ی پلیسی، سه سارق سابقه دار را شناسایی و در چند عملیات جداگانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: سارقان در مواجهه با مستندات پلیسی به ۲۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند .