تهران - ایرنا - در یکی از حملات بازیکنان وستهم به دروازه لیورپول، لوپتگی از شدت هیجان و عصبانیت به هوا پرید و روی همین اتفاق ماهیچه ران پایش آسیب دید و در حالی که لنگ می‌زد و درد داشت در نشست خبری پس از این بازی شرکت کرد.

به گزارش ایرنا، وستهام شب گذشته در چارچوب دیدارهای دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل لیورپول به میدان رفت و با نتیجه ۱-۵ برابر حریف شکست خورد تا باخت تلخ دیگری را هم در این فصل تجربه کرده باشد و از دور مسابقات کنار برود.

این سنگین‌ترین شکستی بود که لوپتگی از زمان حضورش روی نیمکت این تیم تجربه می‌کرد و از واکنش‌هایی که در کنار زمین داشت به خوبی مشخص بود که به هیچ وجه از عملکرد بازیکنانش راضی نیست و لحظات سختی را سپری می‌کند. این نارضایتی و عصبانیت بالاخره مشکلاتی را برای مربی اسپانیایی وستهام به همراه داشت.

در حالی که لیورپول با نتیجه ۱-۳ از وستهام پیش افتاده بود، بازیکنان این تیم فرصت بسیار خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند و لوپتگی از شدت هیجان و عصبانیت به هوا پرید و روی همین اتفاق ماهیچه ران پایش آسیب دید و در حالی که لنگ می‌زد و درد داشت در نشست خبری پس از این بازی شرکت کرد.

دیلی میل ساعتی پس از این بازی خبر داد که مصدومیت لوپتگی به حدی جدی بوده است که او مجبور شد ورزشگاه آنفیلد را با عصا ترک کند و احتمال می‌رود که در دیدارهای بعدی وستهام هم نتواند از کنار زمین تیمش را مثل همیشه همراهی کند. گفتنی است دو سه سال قبل لوپتگی گزینه جدی مربیگری در تیم ملی ایران بود اما بعد از انجام چند مرحله مذاکره، به پیشنهاد مهدی تاج پاسخ منفی داد.