ساری- ایرنا-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌شکوفایی انقلاب جمهوری اسلامی ایران در همه بخش ها به ویژه در صنعت و اقتصاد، تو دهنی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی میرقائد، امروز پنجشنبه در مراسم محفل انس رزمندگان دوران دفاع مقدس که در حسینیه سپاه آمل برگزار شد، انقلاب را محصول همه ملت ایران خواند و افزود: صاحبان اصلی نظام مردم هستند، امام خمینی (ره) تمام گذشته را آسیب شناسی کرد و آوار خرابی های ۳۰۰ ساله را روی دوش ملت ایران کنار زد.

وی نخستین ائتلاف ابرقدرت های دنیا با رهبری آمریکا تلاش برای شکست انقلاب خواند و اظهار کرد: دشمنان در اولین ائتلاف علیه انقلاب شکست سنگینی خوردند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت : دشمنان جنگ هشت ساله را به عنوان دومین ائتلاف درست کردند تا چیزی به نام جمهوری اسلامی شکل نگیرد، در ائتلاف دوم تفکر برپایی دوباره شاهنشاهی بود، اما نتوانستند این انقلاب را از بین ببرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آنها با این ائتلاف می‌خواستند، جمهوری اسلامی را با جنگ از بین ببرند تا مستقر نشود، در جنگ هشت ساله و در این ائتلاف دوم پیروز میدان ایران و باز مردم شدند و صدام نابود شد.

وی ائتلاف سوم دشمنان داخلی و خارجی را جلوگیری از پیشرفت ایران عنوان کرد و ادامه داد: همان‌هایی که در دو ائتلاف قبلی بودند در این دوره آمدند و تحریم‌ها را علیه انقلاب و نظام جمهوری انجام دادند، بدانید امروز در ائتلاف سوم هستند تا تمام تلاش شان را در جنگ اقتصادی برای ایجاد تورم و تحریم‌ها علیه ایران انجام بدهند.

رضایی با بیان اینکه ۲ مقوله در ائتلاف سوم نقش اساسی دارد، توضیح داد:‌ دشمنان بیرونی همواره در حال جلوگیری از فروش و صادرات نفت کشورهستند تا ایجاد تورم کنند و ارزش پول ایرانی را کاهش بدهند. در حالی که با تحریم‌ها علاوه بر این که کشور در بخش نظامی صدها برابر توانمندتر شد در حوزه تولید و رونق اقتصادی شکوفا تر می شود.

وی یکی از موارد مهم دشمنی در داخل کشور را نفوذهای فرهنگی دانست و افزود: اجازه ورود جدی و توافق ها با شانگهای و پول بریکس را نمی‌دهند و از بدی‌های چینی‌ها می‌گویند، همان لیبرال های فرهنگی که در همه جا هستند و علیه ایران می‌زنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید اینکه مقام معظم رهبری دو مساله مهم وحدت در درون جامعه و امت اسلامی را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: این‌ها ستون آینده کشور هستند، الان در شرایط انقلابی هستیم تا از ائتلاف سوم و تهدیدها بیرون بیاییم؛ این خیمه ولایت یک اجماع ملی است، تا انقلاب ما باعث شکوفایی ایران در صنعت، اقتصاد شود؛ بدانید تو دهنی بر ائتلاف سوم همان شکوفایی انقلاب است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهرستان آمل یک پیوند ناگسستنی با اسلام و شیعه دارد و این همبستگی را با تمام توان نشان داده است، گفت: آمل شهر علم، حماسه، غیرت، جهاد و شهادت بوده و هست، بزرگانی این شهرستان کم نظیرند؛ عارف بزرگ حسن زاده آملی و جوادی آملی، علامه هاشمی از جمله این بزرگان هستند.

وی با بیان اینکه ۶ بهمن در آمل سراسر سنگر بود، عنوان کرد: تنها شناسنامه آمل، علم نیست، بلکه در شهادت، جانبازی، مجاهدت و فداکارای کارنامه بزرگی دارد، یکهزار شهید، ۴۰۰ آزاده و سه هزار جانباز و مدافعان حرم این شهرستان نشانه شهادت طلبی و ایارگری مردم این دیار است

وی گفت:‌امروز شهادت طلبی، ایثارگری و مقاومت از طبرستان تا یمن، لبنان و سوریه به عنوان یک تعهد و احساس مسئولیت در وجود این مردم وجود دارد.