تهران- ایرنا- سرپرست دانشگاه تهران در احکامی جداگانه‌ معاون و مشاور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس سازمان خدمات دانشجویی این دانشگاه را منصوب کرد. 

به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه تهران، سید حسین حسینی که به تازگی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه تهران معرفی شد در احکام جداگانه‌ای علی حسین رضایان قیه باشی را به عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی، جمال موسوی را به عنوان مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط‌عمومی این دانشگاه و روح الله نصرتی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ و چند روز باقی مانده برای شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها با صدور حکمی، «سیدحسین حسینی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب کرد.

علی حسین رضایان قیه باشی | جمال موسوی | روح الله نصرتی

علی حسین رضایان قیه باشی استاد دانشکده مهندسی علوم زیستی دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران است از سوابق علمی و اجرایی وی به مسئولیت ریاست دانشکده مهندسی علوم زیستی دانشگاه تهران، ریاست دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران، معاون اداری و مالی سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران، عضو «هیأت ممیزه» دانشگاه تهران، مدیریت گروه مهندسی علوم زیستی، عضو حقیقی «کمسیون تخصصی علوم پایه و فناوری‌های همگرا شورای عالی عتف»، چاپ بیش از ۱۲۰ مقاله علمی پژوهشی بین المللی، ۲ ثبت اختراع ملی، و چندین جلد کتاب می‌توان اشاره کرد.

جمال موسوی دانشیار دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، از جمله اعضای هیأت علمی این دانشگاه است و مسئولیت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران، مسئولیت اداره کل امور رفاهی دانشگاه، مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه و سرپرست مرکز گزینش دانشگاه تهران را بر عهده داشته است. دکتر موسوی هم‌چنین در کارنامه کاری خود، مسئولیت معاونت اداری و مالی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، مدیریت گروه تاریخ و تمدن ملل اسلامی این دانشکده را عهده‌دار بوده است.

روح الله نصرتی استادیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران سابقه مدیریت اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران، معاون امور اداری و مالی دانشکده علوم اجتماعی، عضویت در کمیته ارزیابی کیفیت دانشکده علوم اجتماعی، عضویت در کمیته بهداشت و سلامت شورای راهبری سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه تهران و نیز عضویت در شورای سیاست گذاری آموزش نیروهای انسانی دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی خود دارد.