بوشهر_ایرنا_ معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج  با تکیه بر قدرت مردم سدی مستحکم در برابر تهدیدات بوده و در این راه دفاع همه‌جانبه از هویت ملی، امنیت و منافع مردم مصداق بارز دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار تیمور پایدار پنجشنبه‌شب در جمع بسیجیان بوشهری اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل است و امام خمینی (ره) نیز به عنوان آفریننده بسیج همواره به آن افتخار می‌کرد.

وی افزود: بسیج به فرموده امام راحل لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق و دارای قدرت مادی و معنوی است.

معاون بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیجی دل‌باخته الهی در مسیر رضایت خداوند گام بر می‌دارد و در مدرسه بسیج، عشق به خدا، به مردم و معنویت با جهت مشخص تدریس و تعلیم داده می‌شود.

پایدار یادآور شد: بسیج قبل از اینکه یک سازمان باشد یک فرهنگ و تفکر است هر کس این تفکر را داشته باشد بسیجی است.

وی فرهنگ بسیجی را مردمی و متحد بودن دانست و عنوان کرد: احساس مسئولیت داشتن و در مقابل دشمن بی‌تفاوت نبودن، انقلابی بودن و قدر انقلاب دانستن از دیگر ویژگی فرهنگ بسیجی محسوب می‌شود.

معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه افزود: نظم‌پذیر بودن، ترحم به ضعیف و خدمت به مردم از دیگر ویژگی بسیجی است و بسیجی هر چه قدرتش بیشتر شود خودش را کوچکتر می‌داند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز گفت: بسیج و بسیجی باعث اقتدار و سربلندی کشور و این مهم در همه برهه‌ها و مواقع حساس کشور برای همگان ثابت شده است‌

سردار حیدر هنریان مجرد افزود: هم اکنون بسیج دریایی در بوشهر با اقتدار روزافزون نقش ویژه‌ای در دریا و سواحل استان بوشهر را عهده‌دار است.