ایلام - ایرنا- مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام، بعد از خطبه های نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی، حمایت قاطع خود را مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را فریاد و جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم می کنند.

به گزارش ایرنا، این روزها ددمنشان رژیم غاصب اسرائیل با ترور و کشتار مردمان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با حمایت های کشورهای غربی و آمریکا، این مدعیان دورغین حقوق بشر و در سکوت معنا دار مجامع بین المللی و رسانه های غوغاسالار جهانی، بار دیگر خوی وحشی گری و جنایتکارانه خود را در معرض دید همه مردم دنیا قرار داده است.

اما با همه حمایت های نظام استکباری جهان از جنایت های رژیم جعلی صیهونیستی، صدای مظلومیت مردمان غزه و فلسطین، امروز به عنوان ویترینی از جنایت های گوناگون در مقابل دید همه آزادگان و آزادیخوان جهان بر اساس محور و معیار انسانیت قرار گرفته است، این ندا و تصاویر مظلومیت و جنایت های ددمنشانه امروز دل های بیدار و آگاه جهان را بر حمایت از مظلومیت مردم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی به صحنه و میدان آورده است.

اما مردم ایلام این سرزمین و دژ مستحکم ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، سرزمین خادمان زوار اباعبدالله الحسین(ع) و دروازه عتبات عالیات، در ادامه راهپیمایی جمعه‌های خشم و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم، همراه و همگام با هموطنان در سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت فلسطین و لبنان اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در حمایت از ملت مظلوم لبنان و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: این مراسم امروز ششم مهرماه بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام " علی چراغی پور" تصریح کرد: این راهپیمایی در مرکز استان از محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا چهارراه مادر شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی از عموم مردم شریف و انقلابی ایلام جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی نمازگزاران ایلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی روز جمعه ۱۶ شهریور سال جاری نیز با عنوان جمعه خشم برگزار شد.

گروه ها و نهادهای مردمی، هیئات مذهبی، موسسات فرهنگی و احزاب و تشکل های مختلف استان از عموم مردم برای حضور باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرده اند.

راهپیمایی جمعه‌های خشم از جمله برنامه‌های سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که به صورت متناوب هر هفته در چند استان برگزار می شود.