تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

اراک - ایرنا - نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم و با مردم قهرمان لبنان، جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و شخص سیدحسن نصرالله اظهار همدردی کرد و گفت: اسرائیل عامل ناامنی منطقه و دشمن مشترک تمام مسلمانان جهان است و باید برای مقابله با این رژیم جعلی، وحدت و یکپارچگی مسلمانان مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام که نسخه‌ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی بزرگ در غزه مظلوم که اینک شمار شهدای آن به حدود ۴۲ هزار نفر رسیده است، هنوز به پایان نرسیده که این رژیم کودک‌کش اکنون میدان جدیدی در ددمنشی و نسل‌کشی در لبنان را گشوده است.

در ادامه این پیام آمده است: مردم شریف، مظلوم و شجاع لبنان سالها است که از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی آسیب می‌بینند و در سال‌های اخیر به برکت حضور و تقویت مقاومت، بخشی از این آسیب‌ها را پاسخ می‌دهند که امتیازات بارز مبارزه جبهه مقاومت، پیروزی‌های مکرر بر رژیم تا بن دندان مسلح و جانی صهیونیستی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی ظرف روزهای اخیر شدت و حدت بیشتری یافته و با حمایت همه‌جانبه اربابان خویش به ویژه سران جنایتکار امریکا در قالب جنایت جنگی ازطریق بمباران هوایی و حملات موشکی، ترورفرماندهان مقاومت، انفجار پیجرها و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان درکوچه وخیابان و حمله به مناطق مسکونی بروز و ظهور یافته و موجبات نفرت ملت های آزاده جهان را فراهم آورده است.

نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این پیام تاکید کرده است: ملت قهرمان لبنان با ده‌ها سال سابقه نبرد با رژیم جنایتکار هرگز از این جنایت ها نخواهند هراسید و به شهادت تاریخ منطقه روز به روز بر عزم و اراده این ملت برای تداوم مبارزه تا آزادی تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر همراه و همگام با ملت مقتدر فلسطین افزوده خواهد شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرده است: ملت سرفراز لبنان و مقاومت به پیروزی خود ایمان قطعی دارند و گام‌های بعدی خود را برای نابودسازی رژیم کودک کش و پاک سازی غرب آسیا از این جرثومه سرطانی با قدرت و سرعت بیشتر بر خواهند داشت.

وی عنوان کرده است: اینجانب ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، با ملت شریف، مظلوم و شجاع لبنان اعلام همبستگی می‌نماییم و با تسلیت به خانواده‌های شهدا، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای جبهه وسیع مقاومت، مسئلت می‌نماییم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از تمامی امت اسلام و دولت‌های اسلامی بار دیگر دعوت می نمائیم که با وحدت و وفاق برای شکل دهی جهان عاری از اسرائیل در این شرایط مناسب به میدان بیایند و یقین داشته باشند نابودی این رژیم جنایتکار امری کاملا قابل دستیابی است که بزودی محقق خواهد شد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: مجامع بین‌المللی و در صدر آنها شورای امنیت سازمان ملل در برابر جنایات اسرائیل در غزه سکوت کردند و این سکوت، باعث گسترش اقدامات جنایت‌آمیز صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و اکنون مردم مظلوم لبنان شد، بنابراین امروز وظیفه دارند نه تنها سکوت خود را در برابر جنایت‌های رژیم کودک کش اسراییل بشکنند بلکه باید سردمداران این رژیم غاصب را به پای میز محاکمه آورده و از حقوق ملت مظلوم فلسطین و لبنان دفاع کنند.