رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در حال حاضر شاهد ترافیکی پرحجم در جاده‌های شمال هستیم و ارتفاعات استان مه‌آلود بوده و با کاهش دید برای رانندگان خودروهای عبوری همراه است.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه‌به تعطیلات پایان هفته تمهیدات ویژه ترافیکی در دستور کار پلیس‌راه قرار دارد.

وی با بیان این که، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه، هفتم مهرماه در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار پلیس قرار دارد و با اعلام ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان، تصریح کرد: ساعت ۱۴ روز جمعه ۶ مهرماه محدودیت تردد از مسیر تهران به سمت شمال برای خودروها اعمال و از ساعت ۱۷ با تخلیه بار ترافیکی مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد.

جهان‌تاب با بیان اینکه مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بودیم، اظهار کرد: تردد خودروهایی که قصد عزیمت اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت تا ۲۴ امروز جمعه ششم مهرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور هراز، گفت: همچنین محور کیاسر هم در صورت بروز ترافیکی سنگین به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه درحال حاضر شاهد ترافیک روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم، گفت: همچنین ارتفاعات استان مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.