کرج – ایرنا – مردم همیشه درصحنه استان البرز همزمان با سراسر کشور روز جمعه پس از اقامه نماز به خیابان ها آمده و در حمایت از مردم فلسطین به راهپیمایی پرداختند .

به گزارش خبرنگارایرنا ، نمازگزاران در کنار گروه های مختلف خودجوش مردمی با سردادن شعارهای « مرگ بر اسراییل » و « مرگ بر امریکا» در مسیرهای مختلف در شهرستان های استان البرز خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسراییل به نمایش گذاشتند.

گروه های مختلف مردمی درحالی که تصاویری از جنایات رژیم کودک کش اسراییل در غزه و فلسطین را دردست داشتند با سردادن فلسطین ، فلسطین حمایتت می کنیم بار دیگر نشان دادند که حمایت های آنان از محور مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

حضور شماری از نوجوانان و جوانان استان البرز نیز با دردست داشتن پرچم فلسطین و ایران اسلامی درحالی که آن را برافراشته نگاه داشته بودند.

صهیونیست ها در جنایات اخیر خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان دادند تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچک ترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین المللی در زمان جنگ ندارد.

این روزها جنایات وحشتناک و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه توسط رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی قلب تمامی آزادگان جهان را به درد آورده و زن ، مرد ، پیر، جوان و حتی کودکان نیز در راهپیمایی امروز دراستان البرز با حضور پرشور نشان دادند که هرگز دست از حمایت از فلسطین برنخواهند داشت .

درشهرستان کرج نیز نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان همراه با گروه های و دسته های خودجوش مردمی به سمت امامزاده حسن (ع) راهپیمایی کردند و درحالی که شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر می دادند علاوه بر محکومیت جنایت های رژیم غاصب، سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند .